A székhelyszolgáltatás a személyi titkárnőd

A székhelyszolgáltatás lényege, hogy a cégek számára pénzt és időt megtakarítanak meg azáltal, hogy átveszik tőlük a munka egy részét. Ez alatt a hivatalos papíralapú ügyintézés terheit értjük, tulajdonképpen a székhely lesz a cég levelezési központja, és a szolgáltató utcafrontjára kerül ki a cég cégtáblája is.

A szolgáltatás részét képzi a postai küldemények átvétele, ehhez szükséges az ügyfél meghatalmazása. A beérkező küldeményeket egy postafiókban tárolják, kezelik, és meg is őrzik őket, hogy majd a későbbiekben be tudják mutatni azokat a NAV-nak. A székhelyszolgáltatás fontos része, hogy a szolgáltató tájékoztatja az ügyfelét a küldemények tartalmáról, emellett pedig képviseli a céget a NAV és más hivatalos szervek előtt. Diszkréten és megbízhatóan kezeli a cég ügyeit. A székhelyszolgáltatások helyszínén többnyire jogi- és gazdasági szakemberek is tartózkodnak, ők is képviselik az ügyfeleket, mivel a legtöbb helyen a székhelyszolgáltatás mellé könyvelést is és cégügyek intézésével kapcsolatos tanácsadást is biztosítanak a cégek. Így tulajdonképpen a cégtulajdonos válláról minden jogi-, gazdasági- és adminisztratív teher le van vége.